Napsali o nás

PRŠUTERIE Napsali o nás

Reklamní kampaň BILLA jehněčí 2017 Naše farma Chovaneček Hlinná

Reklamní kampaň 2017 společnosti BILLA pro jehněčí maso z naší farmy Chovaneček Hlinná.

 Farma Chovaneček jehněčí maso akce Billa 2017  Chovaneček jehněčí maso akce Billa 2017

PRŠUTERIE - Časopis MASOOO

Klobása žije! A to doslova. Klobása, kterou má v puse pan Chovaneček, opravdu žije. V jeho litoměřickém uzenářství připravují klobásy tradičním způsobem fermentace. Což je způsob přípravy masa, který u nás na rozdíl od Maďarska nikdy příliš nezdomácněl. Což je škoda. Fermentace, tedy přírodní proces zrání tepelně neopracovaného masa, je zdravější, ekonomičtější, ekologičtější, trvanlivější a hlavně taky chutnější. (Zdroj: časopis masooo)

 Klobása žije  Klobása žije

PRŠUTERIE článek v Právu

 Článek PRÁVO

Soutěž Regionální potravina Syninfo

Soutěž Regionální potravina je projektem Ministerstva zemědělství určeným na podporu malých a středních zemědělců a producentů potravin v jednotlivých krajích České republiky. V současné době značku nosí 575 produktů ze 13 regionů Čech a Moravy.

 Soutěž Regionální potravina  Soutěž Regionální potravina  Soutěž Regionální potravina  Soutěž Regionální potravina

Reklamní kampaň BILLA PRŠUT 2017

 Reklamní kampaň BILLA PRŠUTERIE
+420 776 865 011