PRŠUTERIE Napsali o nás
Reklamní kampaň BILLA jehněčí 2017 Naše farma Chovaneček Hlinná
Reklamní kampaň 2017 společnosti BILLA pro jehněčí maso z naší farmy Chovaneček Hlinná.
PRŠUTERIE - Časopis MASOOO
Klobása žije! A to doslova. Klobása, kterou má v puse pan Chovaneček, opravdu žije. V jeho litoměřickém uzenářství připravují klobásy tradičním způsobem fermentace. Což je způsob přípravy masa, který u nás na rozdíl od Maďarska nikdy příliš nezdomácněl. Což je škoda. Fermentace, tedy přírodní proces zrání tepelně neopracovaného masa, je zdravější, ekonomičtější, ekologičtější, trvanlivější a hlavně taky chutnější. (Zdroj: časopis masooo)
PRŠUTERIE článek v Právu
Soutěž Regionální potravina Syninfo
Soutěž Regionální potravina je projektem Ministerstva zemědělství určeným na podporu malých a středních zemědělců a producentů potravin v jednotlivých krajích České republiky. V současné době značku nosí 575 produktů ze 13 regionů Čech a Moravy.